رویدادها آرشیو خبر ها
پنجمین گام یوونتوس پیش از رویارویی با پارما

پنجمین گام یوونتوس پیش از رویارویی با پارما

 

آخرین دیدار جام بین‌المللی قهرمانان (2019) فردا شب با میزبانی ورزشگاه 50 هزار نفری Friends Arena در شهر استکهلم سوئد برگزار خواهد شد و سیاه و سفید پوشان یوونتوس در حالیکه در جدول رده‌بندی این تورنمنت جایگاه نهم (از میان 12 تیم) را به خود اختصاص داده به مصاف اتلتیکو مادرید رده پنجمی خواهد رفت.

 

در کاروان بیانکونری که بعداز ظهر امروز جمعه (نهم اوت) با 25 بازیکن از فرودگاه Caselle تورین به مقصد فرودگاه Arlanda در شهر استکهلم سوئد پرواز کرده؛ شزنی، پینسولیو، بوفون، دشیلیو، کیه‌لینی، دلیخت، ساندرو، دنیلو، بونوچی، روگانی، پله‌گرینی، دمیرال، پیانیچ، خدیرا، متوئیدی، جان، رابیو، بنتانکور، برناردسکی، رونالدو، کوادرادو، دیبالا، کاستا، مانژوکیچ و هیگواین به همراه کادر فنی تیم حضور دارند.

 

از نکات جالب توجه در مورد بازیکنان یووه برای این بازی، اعطای شماره 13 به دنیلو وینگر تدافعی و تازه وارد بیانکونری و حضور پائولو دیبالا در میان بازیکنان اعزام شده به سوئد است.

 

آخرین تمرین یوونتوس پیش از سفر به سوئد نیز عصر دیروز (پنجشنبه) با حضور بازیکنان در کانتیناسا برگزار شد و بیانکونری‌ها پس از مرور کارهای تاکتیکی، تمرینات سرعتی و کار با توپ تمرین خود را پایان دادند تا پس از استراحت در صبح روز جمعه، آماده سفر به سوئد شوند.

 

یوونتوس پس از آغاز تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل جدید با تاتنهام، اینتر ناتزیوناله، منتخب ستارگان لیگ کره‌جنوبی و نوارا دیدار کرده است.

 

گفتنی است دیدار یوونتوس در مقابل اتلتیکو مادرید طبق اعلام شبکه ورزش سیما، رأس ساعت 20:30 شب، به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: